Citrex Asonor | Penawar Kurangkan Dengkuran Agar Tidur Lebih Lena

1:08 PM


Citrex Asonor | Penawar Kurangkan Dengkuran Agar Tidur Lebih Lena


 

Sapa sini ada masalah dengkur? Saya dulu tak percaya ada masalah dengkur tapi bila tanya kat suami memang jawapan dia saya ada sedikit dengkur bila tidur. Walaupun tak teruk tapi sebagai seorang perempuan ada juga sifat malu bila tahu diri ni mempunyai masalah tersebut. Nak-nak bila kena naik public transport untuk perjalanan jauh. Sanggup bersengkang mata taknak tidur takut berdengkur…hikhikhik… Pastu bila ada event yang kena tinggal sebilik dengan kawan-kawan, bertambah-tambah risau diri ni nak pi ke tak nak pi ke tak takut-takut dengkuran kita mengganggu kawan-kawan yang lain.
 

Antara punca-punca dengkur adalah obesiti yang menyebabkan tisu lemak yang berlebihan pada bahagian tekak dan menyukarkan pernafasan, tonsil(kelenjar) yang membesar dan adenoid yang menghalang pernafasan, laluan hidung tersekat sama ada disebabkan oleh alahan, demam selsema, resdung dan sebagainya, faktor usia di mana otot-otot tekak semakin hilang keanjalannya dan menggeleber dengan peningkatan umur seseorang dan beberapa faktor lain.
 
Selepas diperkenalkan dengan Citrex ASONOR edaran Pharmaniaga, Alhamdulillah masalah dengkuran saya makin berkurang dan kualiti tidur saya makin baik. Lega sangat. Dah tak segan dah nak balik rumah mertua jugak…hihihi….kang tidur dalam bilik, sebatu boleh dengar bunyi dengkur menantu depa…hahahaha….




 

Apa itu Citrex ASONOR


 

Citrex Asonor merupakan semburan hidung yang berkesan membuang punca berdengkur. Ia dapat merawat dengan mudah dan melegakan dengkuran. Citrex Asonor amat mudah untuk digunakan, hanya sembur di dalam hidung sebelum tidur dan ia dapat melincirkan dan melembutkan struktur tisu lembut dan ringan serta mengetatkan otot tekak supaya dapat bernafas dengan lebih mudah yang membolehkan masalah dengkuran dapat dikurangkan atau dihentikan.

 


Kebaikan Citrex Asonor


 

Citrex Asonor edaran Pharmaniaga ini telah diuji secara klinikal dan ianya dapat melegakan sehingga 76% dari dengkuran. Yang ni saya memang kompem betul-betul berkesan sebab saya dah guna hampir 2 minggu dan memang berkesan. Ia membantu untuk mengurangkan dan menghapuskan dengkuran. Sekarang masalah dengkuran saya makin berkurang dan berharap masalah dengkuran ni dapat dihapuskan terus. Malu tau bila perempuan berdengkur. Kalau lelaki tu rasanya berdengkur itu biasa. Dengan penggunaan Citrex Asonor ia dapat meningkatkan kualiti tidur, keletihan di siang hari dan mengantuk. Ia juga tidak steroidal dan boleh digunakan untuk rawatan jangka panjang. Dengan reka bentuk khas botol(jet stream) Citrex Asonor, ia amat mudah digunakan untuk disembur di dalam hidung.
 
 


Kalau korang berminat nak hilangkan masalah dengkuran korang atau pasangan sebantal korang boleh dapatkan Citrex Asonor di Denaisell.com
 
Kurang berdengkur. Tidur yang lebih baik!

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. terbaiklah ubat ni
    en. sumai iols dah kurang berdengkur
    lau x memang cari gaduh je bab2 berdengkur ni haha

    ReplyDelete
  2. iolss pun suka asonor ni. maklumla iols kan ada problem keluar bunyi bila tido. orang cakap la hehe

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers