Jom Derma Darah

3:35 PM

Jom Derma Darah


Hari ni betul-betul terlupa ada program derma darah kat tempat keja. Manakan tak lupanya...semalam baru balik dari bercuti sampaikan hari ni terlupa bawa badge kerja dan kunci loker kasut. Buku merah derma darah tu pon lupa bawak sekali. Hari ni terpaksa pakai badge pekerja sementara...huhuhu...

Lepas lunch mencuba nasib derma darah. Takut gak la HB low ke...BP high ke kan sebab penat tak cukup rehat. Alhamdulillah...lepas gak.


Alhamdulillah...kami bertiga dapat derma darah....phewwww...lega sangat.
 

Kali ni company bagi baucer kepci idamanku selalu. Dah tak bagi barang macam sebelum-sebelum ni dah.
 

Jom derma darah dan jadi HERO MASYARAKAT ^.-

You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. Kami xleh derma darah...kalau derma mst nk pengsan n rsa lemah ja lepas tu...
    Pernah sekali ja...pastu dak dah smp lani

    ReplyDelete
  2. bagus Zai.. semoga ramai yang macam Zai nak menderma darah.. dapat juga menyelamatkan banyak nyawa..

    ReplyDelete
  3. Aida x pernah derma darah... oops! Pecah rahsia :-)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers