Koleksi Pakaian Sukan Kappa di Zalora

3:13 PM

Koleksi Pakaian Sukan Kappa di Zalora


10-10-2015 sempena Hari Sukan Negara kita tengok ramai rakan taulan telah mengambil peluang untuk mengubah gaya hidup kepada yang lebih sihat.

Saya dan rakan-rakan juga tidak melepaskan peluang untuk mengubah gaya hidup kami ke arah yang lebih sihat tapi asal nak bersukan baru la kelam-kabut nak mencari pakaian sukan yang sesuai.


Tahu tak korang yang Zalora bukan sahaja menawarkan pakaian yang elegen, smart dan kasual untuk lelaki dan wanita tetapi Zalora juga menawarkan koleksi pakaian sukan yang bermutu tinggi.



Mungkin Kappa bukan lah jenama sukan yang setanding dengan jenama-jenama sukan gergasi seperti Nike, Adidas mahupun Reebok. Namun jenama ini sudah bertahan berpuluh-puluh tahun lamanya dan kini mempunyai ratusan cawangan butik di seluruh negara. Jenama sukan yang berasal dari Itali ini menawarkan koleksi pakaian sukan, kasut sukan, aksesori sukan dan peralatan sukan yang benar-benar berkualiti tinggi. Saban tahun, Kappa sentiasa komited dalam penghasilan produk sukan yang bukan sahaja tahan lasak dan juga memberikan keselesaan yang optimum kepada para pembeli. Menyentuh mengenai koleksi pakaian sukan keluaran Kappa, anda kini juga boleh membuat pembelian secara online dengan mudah dan pantas di laman web ZALORA Malaysia. Di ZALORA, anda boleh menemui koleksi pakaian seperti berikut;



Terdapat koleksi baju sukan lelaki dan wanita yang boleh anda temui dalam pelbagai rekaan dan warna yang menarik. Miliki baju-t, jersey atau singlet Kappa dengan tawaran harga yang cukup berpatutan. Bukan itu sahaja, koleksi pakaian Kappa ini juga boleh anda gayakan untuk acara kasual yang lain selain daripada melakukan aktiviti sukan.


Selain koleksi baju Kappa online, anda juga boleh menemui aneka pilihan seluar sukan Kappa yang diperbuat daripada material yang cukup berkualiti dan melancarkan aktiviti sukan ada.



Tunggu apa lagi? 

Jalani latihan sukan anda dengan selesa dan tampil bergaya dengan koleksi pakaian sukan Kappa hari ini juga!

You Might Also Like

9 apa kata anda?

  1. ok jap nak pi skodeng koleksi kappa nie kat zalora..=D

    ReplyDelete
  2. salam singgah sini jap sblm balik :)

    ReplyDelete
  3. Ohh pernah dengar Kappa ni, tapi jarang jumpa kan? Ke saya yang tak perasan hehe

    ReplyDelete
  4. nak bersukan ada baju sukan baru mesti lagi bersemangat kannn aummmm hihihihi

    ReplyDelete
  5. Wah, menarik koleksi pakaian nie...

    ReplyDelete
  6. bersukan dgn baju sukan ~ naik semangat !!!
    cantik plak tu :)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers