Demam pon pi keja

4:09 PM

Assalamualaikum
 
Hari ni keja macam biasa walaupon demam.
Ada kawan tegur nape tak MC ja.
Hurmmm....susah nak jawab bab ni.
Bila kita yang betul-betul sakit ni nak MC susah plak nak dapat.Heran.
Tak tau nak buat muka sakit macam mana dah.
-_______________-
 
Lagipon sesejak ada orang kantoi tipu beli MC tahun lepas kebanyakkan panel klinik susah dah nak bagi MC kalau sakit sikit-sikit.
Pastu ada jugak panel klinik dah kena buang dari senarai panel.Maybe depa takut camtu la kot.
Takpela...kalau saya MC saya asik tido tido dan tido ja kat rumah sampai sakit badan.#positif...positif...positif...
 
Jemput minum petang semua :)


You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. kalau nak cepat kebah demam kena keluarkan peluh kata orang... sama ada masuk sauna atau pun bersenam... lagi banyak peluh lagi lah cepat pulih

    ReplyDelete
  2. kerana nila setitik rosak susu sebelanga. masa kerja kt tesco dlu pun sama cukup susah nak dapat mc. walau kita dah flat pun dia xbg mc. suruh refer sepital kerajaan. lorrr sangat rasa.


    moga cepat sembuh kak zai

    ReplyDelete
  3. patutnya awak mc aja..sebab mmg betul2 sakit

    ReplyDelete
  4. dulu tempat keje hubby pun rmai yg tipu mc..pas2 ada yg kena buang keje..ssh nk dpt mc..diorg skit2 demam x kasi mc..susahlah kan..nak wat keje pun sakit2 cam mn ekeke

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers