Cuti Hari ke-4 | Makan Kenduri dan Lepak

4:00 PM

Assalamualaikum
 
Sambung cerita cuti-cuti shutdown saya.
Hari ke-4 bersamaan hari Sabtu 3 Januari 2015 bersamaan juga hari kelahiran nabi junjungan kita.
Pagi-pagi tu biasa la melayan karenah anak teruna sorang ni.
Takda kawan...takda mainan so jenuh kepung.
Abes almari pinggan tok Besah Aqil punggah sampai tok Besah ikat la pintu lemari pinggan tu.
 
 
 
Tengahari kami pi makan kenduri umah sepupu sepapat.
Wat sikit kenduri kesyukuran.Menu macam-macam ada.Tu pon ada yang tak ambik sebab dah kenyang.
 
 
 
Dakni suka la tu bila bagi makan sendiri.Bukan main ha dok kecah-kecah bagi sepah kek.
 
 
Balik dari kenduri rehat-rehat.
Malamnya saya dan suami kuar lepak-lepak ambik angin malam kat pantai RnR Bagan.
Sebelum dia duduk diam ni Aqil dah jatuh tersembam sebab sonok lari sana lari sini.
Lebam kat dahi belah kanan.Menangis meraung toksah cakap la.Jenuh pujuk.
 
 
Bila orang makin ramai kami pon nak beransur pulang ke Seberang Jaya tapi lajak pula ke Uptown Perda.
Jalan punya jalan abah terbeli kasut bundle Puma untuk Aqil rega RM10.
 
 
Sakan la Aqil....kasut berderet-deret.
 
Sekian cuti shutdown hari ke-4...hihihihi...

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. hamboih sakan yer..kami yg dekat ni pun xpnah p uptown tu..penat dah pujuk bah depa xmo p huhu

    ReplyDelete
  2. Assalam zai,
    abang Fayyadh kasut skikit sajor
    satu selipar, satu sandal bertali, & satu spport shoes
    he3
    nampak sangat iols ni kedekut kan2 he3

    ReplyDelete
  3. cantik kot kasut tu even rm10 je hehe

    ReplyDelete
  4. kasut bundle cantik. murah dan kualiti bgus sikit banding kasut mahal dan kualiti tak elok mana.

    kami ni lemari dah berikat dah. tak larat nak lipat baju yang uwais punggah

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers