Perubahan 7 tahun seorang Zai Zamree

10:51 AM

Sana sini kat facebook orang pos gambar perubahan 7 tahun. Kat blog pon ada yang share so kita gedik-gedik nak buat juga. Tak habis-habis nak meniru...hihihi...

Gigih cari balik gambar-gambar lama kat fb. Tahun 2010 masa ni tak kawen lagi. Jarang mekap. Kamera henpon pon hat rega RM300 camtu ja dan itulah kulit asal kita. Flawless tak...ahahaha...uwekkk...jangan marah. Bawah mata berlapis-lapis tu abaikanlah ye...ihik...

Tapi tahun 2014 takde gambar seorang. Banyak gambar anak je. Gambar berdua pon ada 2 3 keping je.

Apakah?

Ni kes sindrom mak-mak baru dapat anak la ni. Ciwi melebih-lebih macam dia sorang ada anak....ahahahaha... Ampunkan saya wahai penunggu gua....ampunkan saya... Pastu memang tak sempat mekap. Tak pandai atur masa bila ada anak kecil...puiiihhh...padahal kau memang malaskan?


Muka 2017? Muka terlebih bahagia kot. Kembang semacam ja...ahahahaha... Rajin mekap sebab nak nampak muda sedia...bahahahaha...

Ini gambar muka je. Kalau perubahan berat badan dalam 7 tahun...55-->65-->?? hahaha...pandai-pandai la korang fikir.

Eh...korang pula apa macam mana?

You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. Tu la.. ramai gak Sha tengok yang Share..
    Hehehe.. comel je kak zai nie..

    ReplyDelete
  2. wow..loni makim bam bam sebab makan sedap2 sokmo

    ReplyDelete
  3. ada gak tengok duk usha gak gambar tu hahahhaha nak tergelak pulak tengok ada la perubahan muka n badan...

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers