Ayam Goreng McD Yang Viral Tu

3:02 PM

Hai...hari ni ada orang belanja McD sempena kenaikan gred. Dia tanya nak suruh belanja apa tapi kami minta McD je la. Kang rabak plak poket dia nak kena belanja orang yang suka makan ni....hahahaha...


Jadi inilah ayam goreng McD yang di viral-viralkan tu. Eh...ini bukan kali pertama saya makan ayam goreng McD ni. Sebelum di viral-viralkan pon dah penah makan tapi sesejak keluar iklan ayam goreng McD dengan efek bunyi yang krupp krapp dan mengiurkan tu terus jadi viral dan ada sesetengah tempat katanya ayam gorengnya sold out.

Hebat betul penangan iklan tu. Kira berjaya la...bravo...bravo...

Saya pon sejak pindah ke Juru ni asal balik dari kerja terus drive thru je la kalau nak beli ayam goreng McD. Lepas dah merasa ayam goreng McD ni mula dah beralih arah. Keraknya yang ranggup dengan rasa pedas membuatkan saya jatuh cinta dengan ayam goreng McD. Jadi tak jemu pula bila makan sebab kurang berminyak berbanding jenama yang lagi satu.

Dah la...tu je la nak bagitau kenapa kami pilih ayam goreng McD....hahaha...

Nindia kami order tadi. Ambik yang 9 ketul ayam...pheeewwww...
 

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. tudia dia pun nak viralkan jugak hahaha
    lenkali belanja la tok sekali lagi sayang lebih n rasa lagi sedap kut haha

    ReplyDelete
  2. Ayam mekdi memang terbaik la. saya pun suka sangat dengan dia punya tepung tu.
    Rasa pun lebih pedas kalau nak dibandingkan dengan kepsi.

    ReplyDelete
  3. tergoda gara-gara viral ya.. memang berkesan laa iklan yang ditayangkan..

    ReplyDelete
  4. ayam goreng mcd yg baru ni saya xbrapa minat sgt la.. suka kfc lagi

    ReplyDelete
  5. tak payah makan dengan sos dah sebab pedas hahahaha memang ranggup daripada dulu.. tu yang jadi viral... hihihihihi.. ekin suka makan ayam jenama satu lagi hahhahaha

    ReplyDelete
  6. ohhh ayam goreng dia sama jela mcm sebelum ni? ingatkan dia ada resepi baru hihihii

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers