Daftar Darjah Satu Atas Talian

4:12 PM

Daftar Darjah Satu Atas Talian


Huih...jangan terkejut bila baca tajuk tu. Iols bukan daftar sekolah darjah satu untuk Aqil. Tak layak lagi tu....hahahaha...tak cukup umur.

Hari ni tolong kak ipar kita register online darjah satu untuk anaknya. Fuh...mencabar gak bila sampai kat bahagian kesihatan murid. Bila snap tulisan jadi kecil dan susah baca jadinya kenalah taip satu-satu sejarah imunisasi anak tu.


Terus teringat kat buku kesihatan Aqil. Masa pindah tu masuk dalam kotak yang mana la agaknya. Korang pon yang ada anak nak masuk darjah satu nanti simpan elok-elok buku kesihatan anak tau. Kalau tak jenuh menggagau-gagau nak isi maklumat imunisasi tu.

Korang yang ada anak lahir dari 2 Jan 2011 hingga 1 Jan 2013 bolehlah membuat permohonan korang di https://public.moe.gov.my


See...tu mykid Aqil tu. Sah-sah la tak layak lagi...ekekekeke...


Kalau ada masa tu cepat-cepat isi ye. Kang dok tangguh-tangguh terus lupa nak daftar anak sekolah.

 

You Might Also Like

3 apa kata anda?

  1. MUdahnya sekarang, daftar masuk sekolah pun dah boleh atas talian. Lepas ini tiada alasan untuk ibubapa kata takde masa nak daftar pula sudah.. ;)

    ReplyDelete
  2. Mujur share kat sini..asik la lupa nak daftar
    JanjiKita

    ReplyDelete
  3. mudah sangat tapi kalau yang tak ada internet lagi susah bila daftar atas talian begini.. terfikir gak kalau org duk dlm perkampungan ke...

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers