Dugro ‘Reka dan Menang’ Contest

8:57 AM



Psssttt...ibu mama ummi emak mummy sekalian, tahu tak sempena Dugro 'So Much More' Campaign yang akan berlansung,  Dumex Dugro ada buat contest Reka dan Menang untuk mendapatkan 'backpack' Dugro istimewa dan penuh kasih sayang buat si manja menggunakan kreativiti korang sendiri?

Dugro ‘Reka dan Menang’ Contest



Mana tahu korang boleh jadi salah seorang dari 5 pemenang yang bakal dipilih berdasarkan ucapan yang paling kreatif untuk si manja korang dengan jumlah like dan share yang tertinggi.

Eh...cepat-cepat...peraduan 'Reka dan Menang' ni telah berlansung dari 15 Februari 2017 hingga 28 Februari 2017 ni je tau.

Macam mana nak join contest 'Reka dan Menang' Dumex Dugro ni?

Korang boleh masuk ke website Dumex Dugro dan boleh mereka 'backpack' untuk si manja korang macam kat bawah ni.

Dah masuk website klik REKA SEKARANG


Masukkan email dan nama korang dan klik SETERUSNYA


Masukkan nama Si Manja korang dan klik SETERUSNYA


Tulis mesej paling kreatif untuk si manja korang dan klik SETERUSNYA.
Mesej yang paling kreatif dengan jumlah like dan share tertinggi akan dikira sebagai pemenang
 

Ia akan paparkan mesej yang korang tulis untuk di semak pastu klik SETERUSNYA. Ni contoh mesej saya kepada Aqil. Ni la satu-satunya nyawa yang saya ada setakat ni.
 

Pilih samada nak warna hijau atau merah dan klik SETERUSNYA. Saya pilih merah sebab nak nampakkan logo Dugro kat depan tu...hihihi...


Pilih 5 lencana hiasan untuk backpack Si Manja korang dan klik SETERUSNYA. Saya pilih gambar kesukaan Aqil. 


Korang boleh tengok imej backpack yang korang reka dan jika rasa berpuashati klik SETERUSNYA untuk submit. Kalau nak tukar lencana hiasan tu boleh klik KEMBALI.
 



Tada...saya dah pon hantar backpack rekaan saya sendiri dan kongsi penyertaan saya di
facebook.





Sekiranya ibu-ibu mempunyai sebarang persoalan mengenai amalan pemakanan atau nutrisi Si Manja, bolehlah menghubungi Careline 24 jam Dugro® melalui talian 1800-38-1038. Careline Dugro® terdiri daripada pakar nutrisi, pakar diet dan bekas jururawat, yang sedia membantu bila-bila masa sahaja. Dugro® dirumus dengan lebih lagi DHA*, 15 vitamin dan mineral serta lcFOS unik, untuk ibu-ibu yang sentiasa ingin memberikan Si Manja mereka lebih lagi nutrisi supaya Si Manja kesayangan mereka jadilah lebih lagi.


*Berbanding dengan formulasi terdahulu, 9.7mg.

Untuk maklumat lanjut tentang Dumex Dugro ataupon peraduan 'Reka dan Menang' yang sedang berlansung korang boleh layari :-
Website : Dumex Dugro
Facebook : Dumex Dugro
Instagram : Dugro Malaysia




You Might Also Like

2 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^