Jamu Puteri Miss V | Sihat Dalaman dan Luaran Itulah Rahsia Awet Muda

4:47 PM

Jamu Puteri Miss V | Sihat Dalaman dan Luaran Itulah Rahsia Awet Muda



Hari ni nak cerita pasal jamu. Sapa sini yang tak boleh makan jamu? Saya salah seorang yang tak boleh makan jamu dalam bentuk pil ataupon cecair. Kalau saya makan ja jamu apa pon mulut saya akan jadi ulser. Mungkin jamu tu terlampau panas untuk saya menyebabkan saya tak tahan tapi demi kesihatan dalam ku gagahi jua demi nak sihat di dalam....cewah....ulser pon ulser la janji bahagian miss V sihat sejahtera. Tapi kadang tu tak tahan sangat makan separuh saja lagi separuh bagi kat orang...huhuhu...

Kali ni saya nak memperkenalkan Jamu Puteri Miss V rahsia turun temurun keluarga kak Maria bekas kawan tempat keja saya ni ha. Kenapa saya nak syorkan korang cuba Jamu Miss V ni sebab ianya berkesan dan tak panas. Phewww....akhirnya saya jumpa juga jamu yang tak panas. Lega rasa hati ni.


Masa kak Maria dok promote tu tertarik juga la nak beli sebab antara kebaikan Jamu Puteri Miss V yang mampu merawat beberapa masalah dalaman wanita yang saya alami ada padanya tapi saya tengok-tengok dulu. Tunggu feedback yang ok baru la rasa nak cuba.

Dihasilkan dari halia hutan Indonesia dan pandan rasa Jamu Puteri Miss V seperti air kelapa dan sangat sedap.

Jamu Puteri Miss V dapat merawat permasalahan seperti :-
  • Mengubati masalah rahim jatuh
  • Mengecutkan rahim
  • Menguatkan otot-otot rahim
  • Miss V becak
  • Miss V berbau
  • Keputihan melampau
  • Masalah dingin seks
  • Masalah tombong
  • Masalah kentut vagina
Disebabkan saya ada juga permasalah seperti di atas jadinya saya pon mencuba. Hari ini masuk 2 minggu saya minum Jamu Puteri Miss V dan Alhamdulillah permasalahan saya itu dah selesai. Saya suka, suami pon bertambah suka....ahak. Iskh...takkan nak cerita apa yang suami saya suka pula. Malu tau. Korang pon mesti sorokkan permasalahan dalaman wanita ni. Kalau ada salah satu permasalah macam kat atas tu cepat-cepat atasi. Rugi kalau di biar lama-lama.

Pssssttt...rugi la muka cantik tapi bahagian miss V tak cantik. Korang patut cuba tau.


Kalau korang berminat boleh whatsapp kak Maria di 019-4407879 atau ke facebook Maria.

You Might Also Like

1 apa kata anda?

  1. Abang suka sengihhh la bila barang kita baik hahahahaha kan kan.. Boleh gak cuba ni..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers