Jus Qalbi Al-Ehsan | Penawar Kolestrol dan Agen Pelansingan Badan Semulajadi Terbaik

3:11 PM


Jus Qalbi Al-Ehsan | Penawar Kolestrol dan Agen Pelansingan Badan Semulajadi Terbaik

 
 
Jus Qalbi Al-Ehsan, Penawar Kolestrol dan Agen Pelansingan Badan Semulajadi Terbaik. Ewah…dah start nak lansing-lansing nampak seorang mama Aqil. Iyelah…dah makin berumur mestilah nak kena fikir bab kesihatan juga. Lagipon kita dalam proses nak bagi ‘kawan’ kat Aqil Najmi jadinya kenalah turunkan berat badan dan jaga pemakanan dulu. Harap-harap bila dah ada rezeki takdelah berulang-alik klinik hospital macam dulu.


 
Entri kali ni nak cerita tentang kebaikan Jus Qalbi Al-Ehsan. Ini kali pertama saya mengetahui tentang Jus Qalbi Al-Ehsan ni. Ia diperbuat daripada 5 bahan terpilih iaitu BAWANG PUTIH, HALIA, LEMON, CUKA EPAL dan MADU ASLI. Tertarik dengan kebaikkan yang terdapat di dalam Jus Qalbi Al-Ehsan bila mana saya terbaca tentang bahaya kolestrol yang boleh menyebabkan penyakit jantung, stroke dan sebagainya dan tanda-tanda kolestrol tinggi dalam badan saya tu memang ada.

 

Antara tanda-tanda kolestrol yang saya rasa ada pada diri saya :-
  • Sering berasa kebas-kebas pada kaki
  • Timbul bintik-bintik putih(biji kolestrol) pada bahagian bawah mata, kawasan muka atau leher yang disebabkan oleh kadar trigliserida yang tinggi (saya banyak di kawasan leher)
  • Mudah penat, letih dan cepat mengantuk
 
Dan antara lain tanda-tanda kolestrol tinggi dalam badan ialah :-
  • Sering sakit kepala
  • Arteri yang semakin sempit akan membuatkan alidan darah ke otak berkurangan hingga menyebabkan rasa sakit pada kepala
  • Kaki membengkak akibat pembuluh darah semakin sempit. Kami merupakan bahagian yang paling sedikit mendapat darah
  • Senak dada sebelah kiri apabila pembuluh darah pada bahagian jantung mula tersumbat

 

Jadi kalau korang ada tanda-tanda seperti di atas cepat-cepatlah lakukan pemeriksaan doktor dengan segera dan bolehlah mencuba Jus Qalbi Al-Ehsan sebagai alternatif untuk melancarkan peredarah darah dan menguatkan fungsi jantung. Korang jangan tak tahu orang kurus pon berisiko mempunyai kolestrol tinggi jika tidak mengawal pemakanan.



 

Kenapa korang perlu dapatkan Jus Qalbi Al-Ehsan?


 

Selain dapat melancarkan peredaran darah dan menguatkan fungsi jantung, Jus Qalbi Al-Ehsan juga dapat :-
  • Menurunkan kadar kolestrol dalam darah
  • Mampu merawat penyakit stroke(angina ahmar)
  • Merawat sakit dada
  • Membersihkan salur darah yang tersumbat
  • Menyembuhkan gout
  • Merawat jantung tersumbat
  • Membuang angina dalam badan
  • Melawaskan penghadaman
  • Melancarkan perjalanan darah
  • Membuang kahak dan mencairkan lemak
  • Membantu melegakan sakit kepala(pening) dan sakit badan
  • Memberikan tenaga dan menghindari rasa letih
  • Berupaya menguruskan badan
  • Kaya dengan vitamin C

 

Jus Qalbi Al-Ehsan ini 100% asli tanpa bahan pengawet. Ia sedap di minum begitu sahaja serta boleh juga dicampurkan dengan minuman yang lain untuk minuman harian seisi keluarga.
 
Cara pengambilannya pon mudah. Goncang dulu botol sebelum di minum dan boleh di ambil 1 sudu makan sebelum sarapan serta 1 sudu makan sebelum tidur malam tapi jangan lupa guna sudu plastik sahaja ye. Karang hilang pula khasiat dari madu kalau guna sudu besi. Jus Qalbi Al-Ehsan ini disyorkan di simpan di dalam peti sejuk setelah di buka.


 
Alhamdulillah sepanjang seminggu penggunaan Jus Qalbi Al-Ehsan ni memang boleh rasa perubahan pada diri. Masa mula-mula nak minum tu memang bercinta juga la sebab bau bawang putihnya yang agak kuat tapi untuk kebaikkan baiklah kita mencuba. Seminggu ni asyiklah membuang angin. Ini mungkin tindak balas dalam badan saya dengan halia dan bawang putih yang terdapat dalam Jus Qalbi Al-Ehsan. Bab membuang pon dah makin lancar. Takde lagi sembelit dan yang paling ketara ialah kahak pon banyak yang keluar. Ini yang saya suka. Bab lansing kena la tunggu lagi. Takkan seminggu minum dah kurus kot…hihihi….
 
Kalau korang mencari alternatif untuk mengurangkan kolestrol atau untuk melancarkan peredaran darah di samping untuk melansingkan badan bolehlah menghubungi terus ke :-

 

Algae Park Sdn Bhd
No.80A, Jalan Renang 13/26 Seksyen 13, Shah Alam.
03-5511 4366
HP: 017-7300366 & 017-3730366
 
Instagram : qalbialehsan
Facebook : Jus Qalbi Al-Ehsan

 

#jusqalbi #pembersihkolestrol #jusqalbiehsan #enjoythetaste #experiencethemiracle #tonikjantung
#minumsihat #tambahtenaga #pembersihkolestrol #shahalam

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. alamakk pas ni kalah lah tok..dah ada orang cantas tok dr depan hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. iols lg laa dah terkeluar carta..huhuhu

      Delete
  2. wah dah jadi model yer sekarang he he he

    ReplyDelete
  3. hahaha model produk dh ni. mcm best tgk k.zai minum

    ReplyDelete
  4. kira selalu jadi sakit kepala sekarang. risaunyaaaaaa

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers