Pau Cendawan Viral Kini Boleh Didapati Di Penang

11:31 AM

Pau Cendawan Viral Kini Boleh Didapati Di Penang

 
Masa bulan puasa lepas PAU CENDAWAN menjadi viral bila mana orang ramai memuji kesedapan serta keunikkan pau cendawan yang hanya boleh didapati di bazar Ramadan Putrajaya Presint 3 sehingga ada yang sanggup beratur panjang semata-mata ingin mendapatkan pau cendawan tersebut.
 
Kita kat Utara ni hanya mampu melihat gambar dan baca kisah viral dari orang ramai dan rakan-rakan yang dapat mencuba pau cendawan je la. Bila resepi pau cendawan viral keluar kita hanya mampu melihat. Suami kita tak makan benda pelik-pelik. Dia makan nasi kandar ja. Jadi dari teruk-teruk nak buat baiklah kita pendam rasa saja.
 
Alhamdulillah minggu lepas dapat juga merasa pau cendawan viral yang dah berbulan tu bila sis El Darweena kita jual. Lepas juga kempunan ni..ihik….


Ampa yang dok Penang kalau nak rasa pau cendawan viral tu boleh helo helo sis El Darweena ni na. Sis El jual pau cendawan frozen. Balik kukus dalam 10 minit dah boleh makan dah.



 


Boleh tengok sis El kita COD area mana. Jangan plak suruh COD sampai area Seberang Perai bagai na.
 

Bukan saja-saja nak promote tapi pau cendawan ni tau. Saya dah makan. Memang SEDAP, pau dia LEMBUT plak tu. Isi dia BANYAK. Dua tiga kali ngap pon tak terasa tup tup dah habis…hihihihi…


Apa ampa tunggu lagi. Hat dok ngidam bagai boleh order dengan sis El kita. Rugi kalau ampa tak cuba.

PM kat FB sis El @El Darwena atau whatapps kat 017-4865484.

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. apa ni kak zai.. bunyi macam tak cukup je satu pek.. husna dah laa pesan satu pek je.. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg x ckup 1 pek pon husna...hahahahah

      Delete
  2. Memang sedap. Beli 2 pek pun tak cukup hehe

    ReplyDelete
  3. wahhhh siap entry tu
    terima kasih zai

    ReplyDelete
  4. Alahai.. Jauh bebenar..
    kalau dekat dah order dah..
    lama dah teringin nak makan..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers