Berita Baik…10000 Jawatan Kosong Kerajaan Yang Perlu Di isi

10:54 AM

Berita Baik…10000 Jawatan Kosong Kerajaan Yang Perlu Di isi

Semakin hari kadar pengangguran di negara kita semakin meningkat. Ini berpunca dari beberapa faktor seperti ekonomi, kejatuhan harga minyak dan pelbagai faktor yang lain termasuklah faktor individu itu sendiri yang terlalu memilih pekerjaan serta kurang kemahiran dalam bidang yang ingin di pilih.


Pada tahun 2015, seramai 30,000 orang telah hilang pekerjaan samada dipecat atau kerana syarikat sudah gulung tikar. Kadar penggangguran di Malaysia meningkat sebanyak 3.9% saban tahun dan ini mengakibatkan seramai 1.2 juta orang yang menganggur.
Dan sehingga hari ini masih ramai lagi yang tidak tahu ada 10000 jawatan kosong kerajaan yang perlu di isi untuk di pohon.
Saya ingin memperkenalkan 1 laman web jawatan kosong yang menyediakan lebih daripada 10,000 jenis kerja kosong yang anda boleh pohon. Website ini telah membantu ramai orang mendapat pekerjaan yang mereka impikan setanding dengan kemahiran dan sijil yang dimiliki.

Government.My juga menyediakan jawatan kosong kerajaan dan memberi anda peluang untuk mohon kerja kerajaan dengan lebih mudah dan effektif. Ini adalah satu peluang kerjaya yang sangat menarik dan menjamin masa depan. Antara kelebihan jika memohon jawatan di sektor kerajaan adalah penerimaan dan serapan masuk kerja lebih tinggi. Peluang naik pangkat serta kenaikan gaji berkala serta banyak lagi faedah yang boleh didapati jika bekerja di sektor kerajaan membuatkan anda perlu memohon jawatan kosong kerajaan yang terdapat dalam laman web ini.
Antara kerja kosong yang popular dan senang untuk dipohon di laman web Government.my oleh ramai graduan dan mahasiswa adalah jawatan kosong Maybank, jawatan kosong KASTAM, jawatan kosong JPJ dan jawatan kosong KEMAS kerana ia menyediakan pelbagai elaun serta faedah.
 Jom rebut peluang dengan memohon jawatan kosong kerajaan dan hapuskan pengangguran kerana ia dapat menaikkan taraf ekonomi diri dan keluarga anda. Bantu share artikel ini supaya semua orang yang masih belum ada sebarang pekerjaan dan boleh mengisi kekosongan jawatan yang disediakan di laman web ini. Pihak kerajaan khususnya Kementerian SumberManusia haruslah bertindak dan mengorak langkah proaktif bagi mencegah kenaikkan kadar penggaguran di negara kita.

You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. sesiapa yang berminat,,cepat2 mohon

    ReplyDelete
  2. Banyaknya jawatan kosong..
    Yang dah bekerja boleh apply lagi ke?

    Posting terbaru AM
    Fibroid - 10 Tips Pemakanan Yang Ramai Abaikan


    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    ReplyDelete
  3. jom zai kita try tgk ada luck x byk tu 10K takan xde yg melekat kan haha

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. semoga makin kurang yang menganggur..

    ReplyDelete
  5. semoga membantu mereka2 yang sedang mencari pekerjaan,,=D

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^