Beauty | Safi Shayla Pek Fleksi | Shampu Wanita Bertudung

12:04 PM

Safi Shayla Pek Fleksi | Shampu Wanita Bertudung

Rambut adalah mahkota setiap wanita. Setiap helaian rambut yang menawan mampu memberikan keyakinan pada diri. Rambut yang menawan pastinya lahir dari penjagaan yang rapi tidak kira dalam apa jua keadaan. Bagi individu bertudung, penjagaan mahkota ini sememangnya dititikberatkan agar keadaan rambut sentiasa sihat, dan bermaya.


Bagi yang bekerjaya, seharian bertudung kadang-kala membuatkan rasa kurang selesa apabila kulit kepala terasa gatal akibat berpeluh dan rambut berbau. Ini mungkin disebabkan penggunaan syampu yang tidak bersesuaian dengan rambut kita.


 Melihat kepada keadaan ekonomi yang mencabar, penggguna mula mencari produk yang lebih murah dan menjimatkan, pada masa yang sama memberikannilai dan kualiti yang tinggi.




Memahami keperluan wanita bertudung moden, SAFI Shayla rangkaian jenama syampu khas wanita bertudung yang diperkaya Habbatus Sauda memperkenalkan satu solusi penuh inovasi, SAFI Shayla Pek Fleksi.



SAFI Shaylamelengkapkan kehidupan wanita bertudung moden yang sentiasa mencari produk berkualiti pada harga mampu milik. Dengan satu syampu pada satu harga, pengguna boleh menggunakannya pada 3 keadaan yang berbeza samada pengguna boleh mengguna terus, atau digunakan sebagai pek isian semula, ataupun sebagai pek kembara.





Warna dan corak reka bentuk pada setiap variasi syampu SAFI Shayla Pek Fleksi dikekalkan sama dengan format asal SAFI Shayla pek pam dan botol, agar dapat memberikan kemudahan kepada pengguna untuk mencari produk ini.








Terdapat 8 variasi Safi Shayla Pek Fleksi yang berbeza :-
  • Hitam Menawan-campuran Habbatus Sauda dan Sheen Lock yang dapat menyerlahkan kilauan rambut hitam yang sihat dan lembut.
  • Segar bermaya-campuran Habbatus Sauda dan Nano Lipid Enhancer yang membuatkan rambut kelihatan lebih segar dan bermaya.
  • Anti Kelemumur-campuran Habbatus Sauda dan ZPT yang dapat menghilangkan kelemumur dan kegatalan kulit kepala.
  • Itch Kontrol-campuran Habbatus Sauda, minyak argan dan mentol yang dapat mengawal kulit kepala berkeruping dan menyamankan.
  • Kawalan Minyak-campuran Habbatus Sauda, Sitrus dan Mentol yang dapat mengawal lebihan minyak serta menyamankan.
  • Kawalan Rambut Gugur-campuran Habbatus Sauda dan Protein yang mengawal keguguran rambut akibat kerapuhan.
  • Kawalan Rambut Rosak-campuran Habbatus Sauda dan Amino Complex yang merawat dan mengawal rambut rosak dan kasar.
  • Licin Terurus-campuran Habbatus Sauda dan Multivitamin yang melembap dan melicinkan rambut.





Pek inovasi bersaiz 480g ini memudahkan pengguna membawa kemana sahaja. Malah, pek ini juga mesra alam dengan penggunaan plastik 65% lebih kurang.



Sebelum ini saya menggunakan Safi Shayla Anti Kelemumur dan tak pernah bertukar kepada variasi yang lain kerana ia memang sesuai dengan kulit kepala saya. Kali ini saya mencuba varisi Licin Terurus. Baunya yang wangi membuatkan saya berasa lebih selesa dan rambut pon terasa lebih lembap dan terurus.


Produk ini boleh di dapati di seluruh Malaysia termasuk pasaraya dan pasaraya hiper utama pada harga RM14.65.

Untuk maklumat  lanjut mengenai jenama SAFI sila layari :-
Facebook : www.facebook.com/SAFI.MY
Instagram : @safimalaysia


You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. wah dulu pakai juga syampu safi nih.. sekarang bertukar pula ke jenama lain..

    ReplyDelete
  2. memang sesuai dengan orang yang bertudung mcm kita..cantik tudung tu

    ReplyDelete
  3. kira memang pengguna safi shayla ni

    ReplyDelete
  4. ekin pun guna safi shayla ni..hihihihihi...

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^