Bila Datang Raya Haji Mulalah Throwback Pengalaman Haji

12:30 PM

Bila Datang Raya Haji Mulalah Throwback Pengalaman Haji



Alhamdulillah....tahun ini Insyaallah sekali lagi saya akan menunaikan ibadah korban. Masuk ni sudah kali ke-5. Lagi 2 kali lagi cukuplah 7 bahagian menjadikan ia seekor lembu.

Eh...korang yang tetiba ada duit lebih nak buat ibadah korban tapi masih mencari-cari kat mana nak buat tempahan bolehlah menempah lembu atau kambing korban anda di eQurban. Harganya pon murah berbanding harga satu bahagian korban di Malaysia. Hari ini hari terakhir untuk daftar korban anda di eQurban tau.

Bila nak raya haji saya mesti baca balik pengalaman menunaikan haji tahun 2011. Itulah pengalaman yang paling berharga dalam hidup. Kalah pengalaman belajar kat U dulu. Kalah juga pengalaman nikah kawen. Satu-satunya pengalaman yang dapat mengubah diri saya yang dahulu menjadi diri saya yang sekarang. Kalau tidak rasanya saya masih diri saya yang dulu lalai dan alpa dalam hidup.

Bagi sesiapa yang belum pernah menjejakkan kaki ke Tanah Haram Mekah dan Madinah boleh la baca dan bayangkan serba sedikit pengalaman saya kat saya. Saya tak cerita detail sangat...semuanya serba ringkas yang mana saya ingat sahaja.
Insyaallah saya doakan moga kita semua dapat menjadi tetamu-Nya di sana nanti....aamiin.

You Might Also Like

5 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^