Tempahan Masuk Berduyun-duyun Gara-gara Upload Baju Sambutan Kemerdekaan

10:55 AM

Tempahan Masuk Berduyun-duyun Gara-gara Upload Baju Sambutan Kemerdekaan



Gara-gara upload baju pakaian beragam sambutan kemerdekaan tempahan untuk anak kawan keja pakat semua kawan-kawan yang ada anak dari tadika sampai darjah 6 dok wasap kita nak tempeh.


Hadoiii...macam saya plak yang dok menjahit baju tu padahal kak ipar yang jahitkan.
 
 
 
 

Masuk ni ada 5 helai baju dah di tempeh melalui saya...hik...hik...hik...Yang kak ipar punya tempahan taktau la ada berapa helai dah. Baju untuk anak dia pon entah dah jahit ke belum. Dengar-dengar tahun ni masuk lagi pakaian beragam hari kebangsaan. Tahun lepas dapat nombor 3.

Harap-harap sempat la. Kalau tak sempat taktau nak kata apa dah. Sambutan kemerdekaan negara kita pon tak berapa hari lagi. Kalau kita tau nak dapat sambutan macam ni awal-awal dah upload dalam IG haritu...hahahaha...boleh ambik banyak-banyak tempahan lagi.

You Might Also Like

9 apa kata anda?

  1. Singgah jalan-jalan
    http://un-titles.blogspot.my/2016/08/untitle-2.html?m=1

    ReplyDelete
  2. wahh.. next year bolehlar tempah dengan awak.. πŸ˜„πŸ˜„

    ReplyDelete
  3. wah ini rezeki terpijak namanya. moga makin kencang tempahan.

    ReplyDelete
  4. semangt merdekalah bulan ni.rezeki jangan di tolak buat jer selagi ada permintaan

    ReplyDelete
  5. Menarik!!!
    aida ada tgk tapi tu la xdw keperluan nak tempah.
    memang bersemangat nanti nak sambut 31ogos kan.
    baju bendera... selamanya jadi kenangan.

    ReplyDelete
  6. Rezeki tu org kata😊😊😊

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers