Hadiah Menang Giveaway Melure Perfume Dah Sampai

10:08 AM

Hadiah Menang Giveaway Melure Perfume Dah Sampai



Last week sebelum cuti-cuti Langkawi sempat join Giveaway Melure Perfume kat instagram.
Saja cuba naseb. Kalau bernasib baik menang...kira bonus cam hadiah ulangtahun perkahwinan saya dan suami yang ke-4 la kan....Kalau tak menang...it's ok...mungkin orang lain lagi bertuah dari saya...hihihi...


Masa tengah syok-syok bercuti Melure Perfumes dah umum pemenang dan yang bertuah itu adalah saya. Syok gila...hahahaha...lama dah tak menang apa-apa tetiba menang plak kali ni...Alhamdulillah....syukur sangat-sangat.

Jumaat lepas hadiah giveaway pon sampai berupa Melure Perfumes No. 4. Melure No.4 ni saya yang pilih masa giveaway tu.



4 Wangian

Kalau ampa nak tau...Melure Perfumes ada 4 wangian.
Melure No.1 inspired by Gucci Flora
Melure No.2 inspired by Coco Chanel Mademoieslle
Melure No.3 inspired by Davidoff Cool Water
Melure No.4 inspired by Victoria Secret Bombshell

Yang saya pilih Melure No.4 wangi ya amat. Hari ni dah cuba pakai. Sekali sembur kat baju dan wangi. Dah tu tahan lebih dari 8 jam pulak tu.

Pengesahan HALAL JAKIM


Melure Perfumes ini juga dapat pengesahan Halal dari Jakim. Ha...yang ni la yang kita mau. Barulah tak teragak-agak nak sembur perfume kat baju sebab ia boleh pakai solat.

Kalau ampa berminat nak dapatkan Melure Perfumes ni boleh dapatkan di :-


You Might Also Like

9 apa kata anda?

  1. ishh ni yang menggoda nak dapatkan satu.. tapi perfume yang pakai dok banyak lagi..

    ReplyDelete
  2. tahniah.. Selamat ulangtahun jugak hehehe

    ReplyDelete
  3. Bestnye dpt hadiah! Tahniah kak!

    ReplyDelete
  4. Tahniah....
    rezeki honeymoon ler tuh :-)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah tahniah.. wangi selalu ni.

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers