Anugerah Kami | Aqil Ke Stadium

3:48 PM

Anugerah Kami | Aqil Ke Stadium



Malam ni abah nak tengok bola dan wasap suruh ambil anak kat rumah pengasuh. Malam ni tengok bola taknak bawa Aqil takut-takut ada kejadian yang tak elok berlaku. Weyyyy...malam ni PULAU PINANG vs JDT kot. Tu abah risau takut ada insiden tak best kat stadium dengan ada anak kecik.

 Dok berbalas wasap baru teringat yang minggu lepas Aqil dah pon masuk stadium tengok bola PULAU PINANG vs KEDAH. Ha elok la...Aqil Pulau Pinang...abah Aqil Kedah ^.-


Bukan main lagi ha dia ni. Seronok la tu abah bawa jalan sana sini. Mama selama hidup ni pon belum pernah masuk stadium lagi. Stadium Bandaraya tu? Lagi la tak penah sampai...hahaha...nama ja orang Penang tapi tak penah sampai.
 

Yang untungnya dia kawan abah belanja jersi baru warna biru muda plak. Sepatutnya dia pakai jersi biru tua tapi jersi tu dah ketat sikit. Untung la kamu nak.
 
percubaan buat peace  yang tak berjaya

Petang sebelum masuk stadium. Gaya budak besar tapi usia baru nak masuk 3 tahun...hihihi...
 

Gambo dalam stadium takda dalam koleksi la pulak...hihihi...

You Might Also Like

3 apa kata anda?

  1. alolololo comel nau nau aqil
    sedondon lah baju ngan kaler blog uols zai hehe

    ReplyDelete
  2. semangat aqil nak g tengok bola...

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers