Tulip LED di ECO MEADOW Jalan Paboi

1:10 PM

Tulip LED di ECO MEADOW Jalan Paboi



Baru ni dok lalu gambar-gambar tulip led di Eco Meadow Jalan Paboi kat timeline FB. Terujanya tengok gambar bunga tulip cecantik kat sana. Terus rasa nak terjah.

Cantik tak?






Walaupon bunga plastik tapi tetap cantik. Terasa macam kat obesi gitu.


Bila abah Aqil cuti terus ajak terjah pi situ. Lepas saya balik keja terus pi terjah. Ingatkan pi hari bekerja orang tak ramai tapi orang serupa tu jugak. Ramai macam hari cuti Sabtu Ahad.


Ini kali ke-3 kami datang ke Eco Meadow Jalan Paboi. Sebelum ni Eco Meadow ada letak replika kincir angin dan juga kereta mini cecomel.

Bila ramai orang tak tau nak tangkap gambar cemana. Semua nampak orang lain....hahahaha...ceh...perasan nak buat macam ladang tulip tu saya yang punya sampai takmau ada gambar orang lain.


Naseb la ada tongkat hikmat. Dapat la tangkap gambar kekonon berada di celahan pokok tulip...hik...hik...hik...




Kalau waktu malam mesti cantik. Abah Aqil takmau tunggu lama dah. Sebelum Maghrib kami pon gerak balik. Dapat la bergambar ala-ala camni pon jadi la.


Kalau ampa pandai teknik tangkap gambar pi la terjah Eco Meadow Jalan Paboi.
Dengar kata pameran tulip led ni sampai 17 April 2016 ja.


You Might Also Like

13 apa kata anda?

  1. oh.. plstik..
    terfikir juga tulip boleh hidup ke tmpt kita

    ReplyDelete
  2. Teringinnya nak p..tapi isau takut budak2 tu membuass plok..kang rosak habis bunga tulip tu..kikiki

    ReplyDelete
  3. Nakkk Sgt p TP xdak masa uwaaaa

    ReplyDelete
  4. sampai bila bunga tulip tu ada situ zai

    ReplyDelete
  5. lawanyaaa.. alamak bestnya.. terasa mcm di belanda.

    ReplyDelete
  6. sgt cantik!!!
    ari tu kat semenyih ada bunga2 byk tu aida nak gi.
    tapi x dpt gi.

    ReplyDelete
  7. ya allah cantiknya. teringat amsterdam

    ReplyDelete
  8. ohoiiiii cantikkkkkk. dah tiga kali tukar tema pun kitorang tak sampai2 lagi

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers