Khamis Yang Spontan | Diet ke?

4:39 PM

Khamis Yang Spontan | Diet ke?



Tadi dok godek-godek semakfon henpon nak buat entri #SBB2016 baru la perasan yang semalam satu hari tak makan nasi.

Eh...eh....diet ke?


Pagi sarapan roti bakar terhangit 2 kali bakar punya pasal dengan 2 biji telur separuh masak dan secawan neslo.

Tengahari turun nak beli roti sekali nampak ada ayam panggang dan coleslow. Tapau terus makan kat opis.

Malam teringin nak makan pasta so tapau aglio olio seafood kat Pasta Jalanan dan redeem meatball hadiah kemenangan sekali. Pasta tu makan sikit sebab berebut dengan Aqil tapi meatball tu saya sorang ja makan.

Yang peliknya perut tak plak lapar. Lena sampai pukul 7 pagi la tadi. Jenuh kelam-kabut bangun bila jaga Nampak cahaya terang benderang dah...huhuhu....

Kalau perut tak meragam Nampak gaya boleh makan hari-hari la menu camni....hahahaha...

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. Lama dah tak makan aglio olio. Sedapnyaaaaa ~

    ReplyDelete
  2. wah ! boleh kurus lah macam ni.... roti tu paling win !

    ReplyDelete
  3. aida x boleh sehari x ngap nasi tau.
    wajib!!! nanti mlm x boleh tido.

    ReplyDelete
  4. Sedap nya tengok menu diet ke

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers