Tempat Makan Best Di Penang | Shell mania di Syaz Buffet Steamboat & Grill Kubang Semang | Berita baik untuk yang menyambut hari lahir 29 Februari

11:45 AM


Tempat Makan Best Di Penang | Shell mania di Syaz Buffet Steamboat & Grill Kubang Semang | Berita baik untuk yang menyambut hari lahir 29 Februari

Khidmat pesanan masyarakat - Ramai yang tercari-cari shellout kat area Seberang Perai ni. Shell Mania Syaz Buffet Steamboat & Grill Kubang Semang di tutup buat sementara waktu. Kedai yang sekarang di Kubang Semang telah di buka restoran makanan yang lain. Saya pon baru je tahu selepas abang saya sendiri kecewa nak makan di sana.




Sana sini orang dok ber'shell out' tapi kita tak penah merasa lagi.Dok tercari-cari gak kat mana nak shellout kat Penang ni.Last-last tengok ada orang viral tempat nak ber'shell mania' yang PERTAMA di Penang.


Dekat dah tu dengan rumah tapi tak sampai-sampai juga dan akhirnya minggu lepas dapat juga ke sana.Balik ja kerja terus terjah situ...hihihi...bila sampai jadi pelanggan pertama plak tu...kohkohkoh....awal sangat la plak.




Disebabkan kami pelanggan pertama dan tak pernah makan shell out ni jadi tak pandai la nak mengodernya.


Ada 4 jenis pilihan sos antaranya MASAK TAUCU, MASAK LEMAK CILI PADI, BLACK PEPPER dan KARI.


Kami pilih black pepper untuk shell mania hari tu.







Satu set lengkap shell mania ni ada ketam, udang, sotong, kepah, lala, siput buluh dan 2 nasi putih.

Juga disertakan air sirap secara percuma.







Tudiaaaaaa.....selonggok makanan laut dok ada depan mata jadi apalagi jom la makan.







Dengan hanya RM25 untuk satu set lengkap ini sesuai untuk 2 orang makan.Kalau ada anak kecil macam kami boleh la order nasi extra.

Haaa...murah tak?


Dah la murah....sedap plak tu.Tapi hari tu masa nak balik saya tengok ramai yang order style masak lemak cili padi dan kari.Mesti hat tu sedap lagi.








Ok...ini berita baik bagi yang menyambut hari lahir pada 29 Februari.








Syaz Buffet Steamboat & Grill akan memberi hidangan percuma khas untuk yang meraikan hari lahir anda pada hari ini 29 Februari.

PERCUMA BUFFET STEAMBOAT atau SHELL MANIA.

Cuma bawa kad pengenalan anda sebagai bukti.







Wahhhhh....bestnya....bestnya....walaupon hari lahir cuma datang 4 tahun sekali tapi boleh makan secara percuma di Syaz Buffet Steamboat & Grill Kubang Semang.


Nak tahu lebih lanjut boleh ke FB Syaz Buffet Steamboat & Grill
atau boleh hubungi 016-5030204

Beroperasi dari jam 5 petang hingga 12 malam.




You Might Also Like

6 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^