Wordless Wednesday | Di mana saja ada Aqil

4:43 PM

Wordless Wednesday | Di mana saja ada Aqil



Harap maklum ye suamiku.Lepas je ada anak semua benda nak boh gambar Aqil.Kat mana saja ada dia.

Screen henpon ada Aqil.

Keypad henpon pon ada Aqil


Wasap pon gambar Aqil.


Eh...semua benda la kat gadget ni ada Aqil.
Naseb PC company kena guna wallpaper company ja.Kalau tak situ pon ada Aqil....hihihi....

You Might Also Like

11 apa kata anda?

  1. Comey dan montel si Aqil..
    Auntie pun geram tengok..

    ReplyDelete
  2. kesian kat husband..x letak pon pic dia..tp murni pon gtu..kikiki

    ReplyDelete
  3. Hahaha sama lah mak mak ni kan. Ni tambah ada adik. Gmbar abg dgn adik jala :)

    ReplyDelete
  4. ha ha ha ni baru anak sorang tau.
    aida ni setiap screen ada gambo sorang sorang.
    ada gambo anak dara berdua.
    byk screen lain lain gambo :)
    gambo ayah diorang je takde !! hu hu hu...

    ReplyDelete
  5. aaaaih la si Aqil ni.. pipi tu !! minta kena picit2..

    ReplyDelete
  6. comelnya aqil macam buat keyboard ada gambar tu

    ReplyDelete
  7. hahahaha sama la!!!. laptop ofis laptop sendiri. punnnn kita buh gambar uwais jugakksssss. takut kang buh wallpaper gambo kawen laki bini orang lain pulak berdarah idung hewhewhew

    ReplyDelete
  8. Hahaha.. biasala tu..Comel je kak zai nie..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers