Happy Diwali

12:22 PM


Happy Diwali


Kuih raya sempena Diwali dari jiran sebelah rumah.Pagi-pagi dah hantar kuih raya...hihihi...


Happy Diwali untuk semua yang menyambutnya.




You Might Also Like

10 apa kata anda?

  1. Banyaknya kuih.. tahun ni tak dapat dari jiran..

    dari bos, sampai tak terhabis...

    ReplyDelete
  2. sblm raya ofismate dh bg muruku
    pas dia abis cuti raya nak bw mai lagi
    best kan

    ReplyDelete
  3. Teringat duk kampung dulu. Bila deepavali ja mst jiran2 yg kaum India mai hantaq kuih raya. Hehehe. Ada kuih apa nama ntah keras gila. Baling kat finding pun xpecah. Kenangan betoi :p

    ReplyDelete
  4. untungnya..kita ni kena buat sendiri laa biskut raya ni..

    ReplyDelete
  5. untung la...
    takde jiran india :) tak dpt la aida merasa kuih...

    ReplyDelete
  6. kami ritu pegi open house kawan india nadh. dia hidang capati tosei nasi dengan segala macam lauk. memang mabeles sedapnya haaa. ayam masak merah dia palinggggg sedap. agaknya dorg pakai rempah buat sendiri kot kan

    ReplyDelete
  7. ok.. ohsem sangat kuih tu..
    Sha sejak dah kerja nie dah xbrape ade kawan India.. huhuhu

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers