Anugerah | Menginjak ke-2 tahun

1:31 PM

Anugerah | Menginjak ke-2 tahun

 
 
Tengok budak bertuah ni.Menginjak ke 2 tahun gaya pon dah ala-ala budak besar.
Baru-baru ni abah beli laksa tapi tula pestime tengok orang bungkus laksa dalam bekas camtu.
Makan dengan abah...asal boleh je la.Dalam bekas tu pon jadi.
 
Walaupon pedas makan sampai habes plak tu.Dah la laksa tu peberet dia
 
 

 
Haila anak....macam-macam dah kamu ni sekarang ye.

You Might Also Like

11 apa kata anda?

  1. Amboi.. beriye dia makan laksa tu..
    Sedap ye Aqil..
    Tinggalkan utk auntie sikit..
    Auntie pun suka laksa tau hihihi
    Senang anak suka makan apa saja Zai..
    Tak memilih.. Makin bambam tu..

    ReplyDelete
  2. Comelnya Aqil niiii! Dulu baby lagi, sekarang dah besar dah! Kak Dylla pun suka laksa, Aqil. Perasan muda saya ni, ke patut MakCik Dylla hahaha

    ReplyDelete
  3. amboiiiii....gigih dia makan laksa....geram lak tgk....hehehhe

    ReplyDelete
  4. laksa peberet..??

    samlah kita Aqil... dah la birthday sama bulan.. ada geng ni.. ^_^

    ReplyDelete
  5. 2tahun dah suka laksa?? Hehe semangat badan nya pun

    ReplyDelete
  6. Aqilllllll. ummi pun dah terlir sama hahahahaha. pandai makan pedas, kalau uwais takmo nya pedas. nampak merah2 pun dia tolak siap2 dah

    ReplyDelete
  7. Nampak sihat budak tu makan laksa. :)

    ReplyDelete
  8. aqil !!!
    geram nyer acik aida...
    mau cubit bahu aqil pun jadik la :) gerrrrraammm...

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers