Tempat Makan Best di Penang | Laksa Sotong Mengancam di Gerai Kampung Baru Simpang Ampat

5:10 PM

 Tempat Makan Best di Penang | Laksa Sotong Mengancam di Gerai Kampung Baru Simpang Ampat


Hari tu lepas ja balik dari tengok kincir angin comel lalu ikut jalan biasa.Saja malas nak ikut highway.Sekali ternampak banner kot belah kanan area Kampung Baru.Terus la singgah.Saja suruh suami singgah.Dia mana penah makan laksa sotong bagai.Macam-macam la dia tanya.




Lepas order sampai laksa ni.Perrrghhh...bau dia menusuk kalbu.Gaul-gaul sikit rupanya depa guna laksa kecik.Okla...tak kisah laksa kecik ka besar janji laksa.
Hirup kuah....ahhhhh....mengancam.Dah la pekat sedap plak tu.Ni namanya laksa Penang cuma tambah sambal sotong kat atas dia.

Meleleh-leleh air hidung makan laksa ni.Sedap baq hang.Tak rugi singgah.Kalau lalu area Simpang Ampat tu cari la Laksa Sotong Mengancam kat Gerai Kampung Baru.Pasti tak rugi.

You Might Also Like

11 apa kata anda?

  1. kelainan... nampak dia pandai promosi ni

    ReplyDelete
  2. taruh sambal sotong...mmg kelainan sugguh
    ape rasanya eh..kena terjah ni

    ReplyDelete
  3. baca nama pun dahmenarik..bila nak sampai niee...urghhhh sedapp ke

    ReplyDelete
  4. ala menariknya. bg alamat penuh blh x kak? nk try lah

    ReplyDelete
  5. macam sedap..tapi laksa kecik kureng laaa

    ReplyDelete
  6. Allah.. my peberet ni. laksa..
    tp msih berpantang makan laksa..

    ReplyDelete
  7. sedap ke? tapi macam tak boleh nak lalu kat tekak bila laksa campur lauk ni wuuuuu

    ReplyDelete
  8. mengancamnya.. Xpernah makan lagi laksa ngn sambal sotong..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers