Musim haji datang lagi

10:41 AM

Musim haji datang lagi

Assalamualaikum
 
 
Semalam tengok berita baru tau orang dah start pi haji.Woh...kejap ja dah musim haji plak.
Tak sangkanya.Cepat sungguh masa berlalu.
Semalam tengok KT01 dah selamat sampai di Tanah Suci....Alhamdulillah.
 
Tahun 2011 dulu rasanya time-time camni hati saya dok berdebar-debar...huhuhu...Yela...di jemput Allah menjadi tetamu-Nya...mau tak gabra.Dah la ilmu tak penuh di dada lagi....wuuuu....
 
Pastu dengan bermacam ujian yang mai sebelum nak ke sana membuatkan saya rasa kerdil sangat masa tu...Allah...
 

Di atas bumbung Masjidil Haram Mekah

Kat bawah ni serba sedikit catatan atau diari ringkas saya kat sana.Bukan nak bermegah cuma nak berkongsi pengalaman.Tiap orang pengalaman dia berbeza-beza so yang ni pengalaman saya kat sana.
 
 
 
Walaupon dah penah sampai Tanah Suci niat nak ke sana lagi masih ada.Sama-sama kita berdoa moga satu hari nanti kita semua dapat menjadi tetamu Allah di sana...amin

You Might Also Like

19 apa kata anda?

  1. Alahamdullilah..seronoknya Zai dah berpeluang menjadi tetamu Allah..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. nak ke sana juga.. in sha allah...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..Zai antara yang terpilih..pengalaman yang tak mungkin dapat dilupakan..

    ReplyDelete
  4. Alhamdullillah...seronoknya...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki akak.. inshaAllah satu hari nak bawak mama ngan abah jgk..:)

    ReplyDelete
  6. Doakan kami dapat jejak kesana jugak ya kak zai♥

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..sis dah mendapat apa yang Fida nak..Teringin nak pergi..Tapi tak mamou lagi..In Sya Allah..ada rezeki akan Fida jejakkan kaki ke sana..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah rezeki akak dh sampai sana awal kan
    smga kami semua jga dipermudahkan nk ke sana
    aamiin

    saya tahu pon nila call mak, sbb ramai juga sdara mara dpt pergi thn ni. dok ada 3 sedara palinhg dkt pergi..

    ReplyDelete
  9. alhmdulillah..zai telah berjaya mengerjakan haji...rasa puas kan bila dpt jejak kaki kt sana :)

    ReplyDelete
  10. Assalam zai,
    alhamdulillah
    rezeki uols menjadi tetamu Allah dah tercapai
    doa2kan la iols jugaks yer :)

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah..semoga kita semua dapat menjadi tetamu Allah juga..

    ReplyDelete
  12. wahhh seronoknya zaiiiii
    dpt peluang pergi sana
    doakan el pun dpt pergi sn one day nti ye

    ReplyDelete
  13. dah start ye? patut banyak post pasal haji. moga ada rezeki mama papa dan kami sekeluarga nanti amin

    ReplyDelete
  14. alhamdulilah zai nak sampai di mekah... yup ekin ada dengar berita cakap tntg haji tu sekejap jah rasa nk raya haji dah kan

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah.. amin, mudah-mudahan kita dapat ke sana..

    ReplyDelete
  16. seronoknya Kak Zai.. rezeki menjadi tetamu-Nya..
    giliran CT lambat lagi.. moga Allah bagi keizinan menjenguk rumah-Nya..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers