Happy 3rd anniversary | Doakan kami bahagia hingga taman-taman syurga

1:50 PM

Happy 3rd anniversary | Doakan kami bahagia hingga taman-taman syurga


Assalamualaikum

Tiga tahun lalu pada saat ini mungkin saya tengah sibuk makan di meja makan beradap.
Nikah pagi yang sama pastu kelam-kabut nak bersiap bagai terus skip bekpes.

Bila di meja makan beradab tengok lauk sedap-sedap terus lapar dan makan tanpa rasa malu...hihihi....

Alhamdulillah...hari itu juga kami dah dapat lesen besar.Lesen kelas A.

Dah boleh pegang-pegang...hahaha...


Doakan kami bahagia hingga taman-taman syurga ya kawan-kawan.

You Might Also Like

19 apa kata anda?

  1. Happy anniversary..semoga bahagia selamanya aamiinn..

    ReplyDelete
  2. happy anniversary kak!
    semoga bahagia selalu..
    =)

    ReplyDelete
  3. weeweeeeeeett.. happy anniversary kak zai..
    Alhamdulillah.. semoga hubungan yg terbina berkekalan ke ahkirnya..
    inshaAllah.. Ameen..

    ReplyDelete
  4. happy anniversary... moga brbahagia hingga ke jannah

    ReplyDelete
  5. Happy Anniversary yer Zai.. Tahniah ^-^

    ReplyDelete
  6. happy anniversary Zai dan suami.. semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke Jannah..

    ReplyDelete
  7. happy anniversary.moga terus kekal bahagia ke Jannah.

    ReplyDelete
  8. Happy Anniversary..semoga kekal berbahagia hingga ke Syurga..Aamiin!

    ReplyDelete
  9. Happy Anniversary... smoga kekal hingga ke jannahh.. in sha Allah

    ReplyDelete
  10. Happy anniversary zai.. Semoga berkekalan ke akhir jannah ya

    ReplyDelete
  11. Epi enibeseri kak zai. Wuahh sesi trobek sangat. Hehe. BTW tema baju kita sama. Merah hitam. Hehe. Moga dipanjangkan jodoh hingga syurga Allah. Aamiin💠

    ReplyDelete
  12. Semoga bertambah manis ikatan suami isteri ...

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah.. smoga kekal ke jannah Kak Zai.. happy2 selalu..

    ReplyDelete
  14. In sha allah.. happy anniversary kakak!!

    ReplyDelete
  15. Happy anniversary zai.. semoga jodoh kekal hingga ke Jannah..

    ReplyDelete
  16. 23 ogos ?
    sama la kita :)
    aida aniversari ke 12 :)
    tapi thn ni x celebrate. kursus.

    ReplyDelete
  17. hepy anniversary kak zai dan suami!!!!!!! kejap je kan dah tiga tahun pun. masa dulu tu memang terkejut tetiba je kak zai bagi jemputan. tapi tumpang hepy. dan tumpang tak sabar sebab masa tu kita belum lagi. kikiki :p

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers