Result SPM | Tahniah Along

2:52 PM

Assalamualaikum

Hari ni result SPM keluar.
Mak pak yang ada anak ambik SPM tahun lepas mesti berdebar-debar.
Rasanya lebih berdebar dari masa nak nikah kot....hihihi...
Akak-akak kat tempat keja ni ada yang cuti pi ambik result SPM sama-sama dengan anak depa.
Ada juga yang mai keja macam biasa tapi muka cuak ja pagi tadi.

Berdebar + risau.

Apa la result anak tu kan?

Hari ni anak sedara sulung saya pon ambik result SPM.
Sebelum-sebelum ni saya akan wasap kak ipar/abang tanya result UPSR ke PMR ke tapi kali ni saya diamkan je la.
Malas nak kepoh-kepoh takut depa sedih ke apa sekali kak ipar wasap cakap along dapat 9A.

Alhamdulillah...memang dah agak dah along mesti dapat result cantik macam abah dia tapi bukan macam mak teh dia ni....tetttttt....


Tahniah Along :)

Dah agak Along leh berjaya macam abah.

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. wahhh alhamdulilah tahniah alonggg

    ReplyDelete
  2. Tahniah along. Teruskan kejayaan ke menara gading :)

    ReplyDelete
  3. wahhhh very goodlah
    tahniahhhhhh :)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah.tahniah along
    tp ramai kan this year dpt result best best.gempak semuanya..

    ReplyDelete
  5. fuiyooo tahniah tahniah..
    smoga berjaya dunia akhirat =)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers