Majlis pertunangan Ain & Arif yang terkejut tergempar

2:59 PM

Assalamualaikum

Bersiaran dari rumah.Hari ni MC.Demam sejak semalam.Orang lain yang tunang kita yang demam.

Ahad lepas berlansungnya majlis pertunangan antara Ain dan Arif.
Pertunangan terkejut tergempar.
Kak ipar col saya jemput datang Ahad tu.
Eh...tetiba ja nak tunang.Haritu tanya taktau lagi.

Sabtu malam Ahad berkampung la kami yang dekat ni kat umah kak ipar.
Malam tu kalut la buat hantaran.Dah la tak kreatif.

Dari nak wat 7 ja hantaran terus jadi 10 termasuk buah.



Alhamdulillah siap juga segala hantaran dalam jam 1 pagi tu.Terima kasih juga pada tok sedara yang bagi satu dua hantaran buat Ain.





3 hantaran ni saya gubah...hahaha...hentam ja labu
                   5 berbalas 10 hantaran.


Alhamdulillah...majlis berlansung secara sederhana dan ringkas.



Tahniah Ain dan Arif...tak sabar Maksu nak tengok korang naik pelamin plak.


You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. Alhamdulillah dah selamat... :) semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin... tahniah... :D

    ReplyDelete
  2. Apa2 pun Tahniah dah ke fasa yg seterusnya.

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat Ain & Arif.
    Takpa...
    Jangan nanti nak kahwin buat majlis terkejut tergempar..hahaha

    Moga cepat sembuh demamnya, Syafakallah

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah
    ramai ramai buat sat ja kan
    byk manisan :)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers