Makan-makan | New Year department celebration

3:06 PM

Assalamualaikum
 
Makan lagi?
Hahaha...jangan jemu nak tengok dan baca blog saya na.
 
Last week department ada buat makan-makan.
Arrange sendiri-sendiri ja.Tak include bos besar.
Memang tiap tahun buat makan-makan pon sempena nak new year + Krismas + nak clear leave + shutdown + holiday.
Dan tiap kali buat mesti ada tukar-tukar hadiah.
Kali ni harga hadiah naik ke RM30 sorang so jenuh dok pikiaq nak beli apa.
 
Rabu tu balik terus ke Tesco Seberang Jaya terjah Mr. D.I.Y.
Memusing-musing taktau nak beli apa @___@
Dah ambik mug comey-comey tapi rega baru belas-belas.Pusing lagi dan lagi dah tak tau nak ambik apa.
Langut atas tengok....aha....terbekenan satu benda terus beli.
 
 
Balik tu kalut-kalut balut sementara Aqil tak balik lagi.Kang dia ada sama sibuk nak balut hadiah.
 
yang kecik tu hadiah extra sebab price tak cukup RM30
 
So bergerombolan la kami terjah tempat makan.
 
 
 
 
25 hadiah semuanya.Kita lihat sapa yang kena...hihih...
Kebetulan plak ambik frame lebih kurang sama dengan kak Rose so memang dua-dua tu hadiah paling besar.
Depa dok tertanya-tanya benda apa.
Saya cakap set baju baby...hahahaha....memasing percaya plak tu.
 
 
Cabut nombor saya dapat hadiah dari Maksu.
 
 
Hadiah saya dapat kat CB.....supriseeeeeeeeeee....
 
 
 
Kat TGI saya order set South West Mac and Cheese.Free soup dan ice lemon tea tapi tak sedap.Ayam dia keras.Tahla...rasa macam makan apa je la.Kalau soh bagi rating Nora bagi 2.5/5 bintanggggggggg.
 
 
 
Makan-makan sampai tak abes meh la buka hadiah tu.
 
 
 
 
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......saya dapat Pingu.
Omey cangat.
Maceh awak...comey pingu yang awak beli...hihihi...
 
 
Dan pingu tu dah selamat jadi kawan tido Aqil.Habuan nak gentel-gentel sebelum tido.Bantal bucuk tetap nak kena selit jugak.
 
 
Nak tau hadiah apa yang saya bagi?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni ha hadiahnya.Rasa-rasa nak beli gak la 1 habuan gantung kat rumah.Lawa la plak tapi dinding kena cat kaler lain la baru frame ni bangkit.Kalau dinding kaler putih tak nampak plak framenya.
 
 
 



You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. wahhh comelnye dpt adiah pingu..
    ihiks

    ReplyDelete
  2. Seronoknya makan lagi... pingu jadi teman Aqil tidur na... mesti lena sungguh tu...

    ReplyDelete
  3. Haiii.. dah follow blog akak.. cantik sangat... :) sudi tak follow blog saya? Thank you, God bless you http://ehcerita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. sukanya pingu..saya ada satu bear pingu tapi yg lelaki..aqil pnya yang pompuan

    ReplyDelete
  5. comeynyaaaaa pingu tu. bukan akil je berkenan. ummi kira ni pun berkenan sekali. curikkkk boleh? hihihii

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^