Saya sudah.Anda?

4:35 PM

Assalamualaikum

Pagi tadi entri mencuba nasib. Ni entri penuhnya.

Beberapa minggu lepas dah dapat email kata sapa yang nak derma darah boleh pi register kat nurse room tapi saya tengok bagai angin lalu je la.
Masa tu tak kompem lagi pegnen ke tak.Oppps....sadis...belum ada rezeki ke arah tu lagi.

Pagi-pagi tadi tetiba teringat terus cari buku merah tu.
Lepas setel shipment bagai hari ni terus ke gym.Masa sampai tu dalam jam 10.30 pagi tak ramai pon.Adala 4 orang camtu.Yang lelain nurse dari Hospital Pulau Pinang dan Pertubuhan Thalasemia Pulau Pinang.


Lepas isi borang timbang berat bagai akhirnya yeay berjaya melepasinya....hahaha...gila teruja bila boleh derma.Dah bertahun tak derma jadi teruja amat sangat.HB hari ni 13.2 >.<

saya leteeeeewwwwww.....
 Tak sampai 10 minit kena ambik darah dah setel....hahaha sampai orang sebelah yang derma awai kata Eh...U dah abes dah?
Tahla...rasa sekejap la pulak derma darah hari ni.


Kami ja dalam gym tadi.Yang lelain pi mana?



Lepas dah rehat 10 minit pastu pi makan makanan yang company dan hospital sediakan.Ada bihun goreng, nasi goreng, ayam goreng, karipap, sandwich, kek coklat dan air milo panas.
Saya makan bihun goreng jek.Yang lelain segan nak ambik...hihihi...

Bagi sesiapa yang berjaya derma darah hari ni dapat beg ni.Tiap tahun dapat benda yang berlainan.Dulu payung, bakul lipat, beg galas tepi dan tuala.


Tadi masa pi East Office lalu depan gym so singgah la tengok.Ramai yang dok tunggu turn nak derma darah.Naseb la saya pi awai kalau tak jenuh tunggu...hihihi...

So misi saya nak derma darah tercapai.
Saya sudah.
Anda?

You Might Also Like

14 apa kata anda?

  1. Saya belum...... Umur dah meningkat, darah tak selancar dulu, hehehehe...

    ReplyDelete
  2. Salam Zai.
    tahniahhh hihi..hari tu pun ada team dari Hosp Seberang Jaya mai buat kempen kat kilang. Tapi kami xdpr derma sbb masih BF.mungkin lain kali=)

    ReplyDelete
  3. darah akak lancar keluar agaknya tu

    ReplyDelete
  4. Baiknya dapat derma darah, kalau kat barat sana diorang jual beli darah manusia ni

    ReplyDelete
  5. Salam awak.. terima kasih sebab tnggalkan komen d entry Sireh Lovely Care, produk pencuci wanita turun temurun.. kalau berminat untuk tahu lbh lanjut nanti wasap lady ek.. harganya sgt murah .. thn sehingga dua bulan.. tuk bby pun sesuai disapu pada ruam2 gatal.. ni no lady... 0199005689.

    ReplyDelete
  6. Awak, lady tkt drh.. xpernh pun g derma darah.. dlu pernh cuba sekali tp brt x cukup..

    ReplyDelete
  7. dah lama betul saya tak derma darah..ada lah dekat 7 tahun kot

    ReplyDelete
  8. Assalam zai,
    uwaaaawaaaaa..
    iols TAK PERNAH derma hokeyh
    teruk kan3
    iols ni PENAKUT PAHIT bab cocok2 ni haaaaaaa
    sob3

    ReplyDelete
  9. Zaman kurus dulu kemainnn tringin nak derma darah (konon) tp berat tak cukup.
    Skrg bila dh terlebih berat buat taktau je

    hekkkk

    ReplyDelete
  10. bila ntah le nak derma darah.
    tahniah sis
    anak buah saya ada 2 org pengidap thalesemia ni.
    sian je.. sentiasa kena tambah darah..

    ReplyDelete
  11. saya belom
    huhuhuhu
    takuttttttttttttttt

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^