Anugerah | Check-up setiap 2 minggu

9:59 PM

Assalamualaikum

Isnin lepas bermula la rutin check-up setiap 2 minggu.
Kali ni dah tak ambik fullday leave.Just apply pre-natal check-up ja so tak tolak cuti.
Lagi hapday masuk keja macam biasa.Dah takleh nak cuti sangat-sangat dah.
Mau simpan cuti sikit kot-kot ada emergency kan.
BSP pon saya buat hari Ahad so ulang-alik ke spital la hari tu.

Result BSP saya walaupon malam sebelum tu attend open house dan siangnya makan macam biasa.
3.7 | 5.3 | 4.4 | 4.1
Alhamdulillah result gula dalam darah saya waktu pagi dah kembali normal.Syukur sangat-sangat.Hat 5.3 tu sebab makan nasi lemak dan minum milo ais tanpa minum air masak.Maunya tak naik tinggi...hehehehe...

Ni result selepas 14 hari dari check-up bulanan lepas raya haritu.
Alb - Neg
Gula - Neg
HB - tak ambik
Berat - Naik 3.3kg(terlampau mendadak sampai kena refer doktor)
BP - 110/70
Ederma - +/+ (kaki dah memang bengkak sejak minggu lepas)
Tinggi rahim - 32cm 
Jantung baby - 148 bpm

Masa kena refer doktor tu risau gakkan tapi bila doktor plot graph perkembangan baby(tak scan sebab baru 2 minggu lepas scan) doktor cakap normal saja.Lagipon berat saya sebelum-sebelum ni cuma naik ratus-ratus gram so doktor nak tengok 2 minggu nanti punya berat camna.
Kalau camni nak kena makan sikit-sikit dah la...hehehe...jenuh la....jenuh la....
Saya memang takyah minum air gula dah walaupon berat naik mendadak sebab saya penyuntik insulin tegar.Selamat dah tang situ.Kalau tak mau muntah rasanya minum air gula tu.
Hope result 2 minggu nanti pon normal jugak....Amin...

You Might Also Like

0 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^