Segmen : Aku Blogger Negeri Pulau Pinang

10:04 PM

Dalam dok BW jumpa segmen : Aku Blogger Negeri...
So rasa mau join.
1.Nyatakan nama daerah anda.
Mai dari daerah Butterworth...membesaq di Butterworth....belajaq di Keyel tapi lani balik semula dok kat Butterworth...Qheja kat Penang.

2.Nyatakan tempat dan makanan yang menarik di tempat anda.
Kalau kat Penang tempat-tempat menariknya Bukit Bendera...Batu Feringgi...Padang Kota...Pulau Jerejak.
Makanan yang best dan femes semestinya nasik kandaq.Banyak restoren nasik kandaq yang best-best kat penang ni.Kalau tak suka makan nasik kandaq kita leh makan pasemboq atau rojak....menarikkkkkkkkkkk....


Kalau nak join segmen ni boleh la klik SINI

You Might Also Like

9 apa kata anda?

  1. nak nasik kandar!
    nak char kuey teow!
    nak pasembor!
    eh sume nk..
    kehkehkeh..

    ReplyDelete
  2. mai..mai...mai...nk pos xleh nti basi

    ReplyDelete
  3. penah gak p padang kota.. tapi yang paling saya suka nasi kandar walaupun saya bkn org penang..heheh

    ReplyDelete
  4. suka nasik kandaq?syabasssssss Senyumsoya >.<

    ReplyDelete
  5. Apo Kaborrr owang nogori...Blog Walking.. :)P

    Nice Blog..

    Gossip Panas

    Artis Malaysia

    ReplyDelete
  6. blogger pahang melawat blog ini..happy blogging dan salam kenal:)

    nad dah senaraikan nama setiap negeri..kalau nak BW..klik lah :: Senarai Nama Segmen Aku Blogger Negeri By SCD

    ReplyDelete
  7. blogger johor mai singgah sat!.
    hehehhe.
    (:
    http://merahjambujingga.blogspot.com/2011/07/aku-blogger-negeri-johor.html

    ReplyDelete
  8. dtg from kelate. jln3 negeri laen.jom singgah alia punyer pulakk.

    :) folo sini jugak.

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum... Slmat Berpose...

    Singgah dari segmen "Aku Blogger Negeri"

    Salam perkenalan...

    Saya Blogger dari "PAHANG"...

    Ada masa...singgahla My Blog..."Babat87.blogspot.com"

    Nice Header...

    -Adios-

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers